onsdag 23. desember 2009

HEI HÅ..Nå er det jul igjen!!

Næmenn, se det! Plutselig lille julaften å greier.. Det er ferie og jul i stua! Og når alt er ferdig og tilrettelagt har man lov til å kose seg med julemusikk, filmer, en god bok eller hva det enn måtte være.. Nå har jeg nettopp kommet hjem etter tur i skogen med frikstadjentan.. å Jorunn og polo'en kom jammen meg opp Eidsåbakkan i dag også.. blir ihvertfall en hvit jul i år, det er sikkert og visst:) Så har jeg sett litt tilbake på noen gode turene til Butveit sammen med jentegjengen..Mimring er en god ting!


Takk til Butveit;
UT PÅ TUR, ALDRI SUR!

Vi kan det me å ha det gøy på tur jenter, minner som er verdt å ta vare på!

Haha.. du er vel skjønn Cecilie..!


Kaaaaaaldt..







Jeg tar hensyn og dropper å legge ut enkelte andre filmer og bilde foreløpig..;)men Takk for mange gøye turer folkens, bl.a til våres kjære Butveit...en heil hau skal det fortsatt bli! ..Æ GLED MÆ.!:) "Den beste tiden er den du deler med andre!"

Og til slutt vil jeg bare ønske alle kjente og kjære;
A Very Merry Christmas, And A Happy New Year!;)

1 kommentar:

Trine Tufteland sa...

miss u soooo much!!!!!!!!
God jul og godt nyttår.. The best is always yet to come