onsdag 31. desember 2008

Hva skjer a' ?

Julekvelden ble mye bedre enn forventet! Vi koste oss, og julegavene til våre brødre falt heldigvis i smak!:)

Den 25 ble det litt mer feiring!:)
vi spiste nydelig mat på den brasilianske restauranten.


Sammen med vår familie og en hel hau andre brasilianere:)

Etterpå tok vi turen til vår mentor, Reidun. Her koste vi oss med pinnekjøtt, spill og film. Før vi tok turen til flyplassen får å hente vår kjære venn Trine.

Den 26 ble det overnatting hos hushjelpen vår Gnima.
Og Trine fikk endelig se sjøen igjen!
Plutselig kom det en litt uventet stor bølge!

Herlig unge!

Alle lekte seg i vannet. Og måtte etterpå låne våre GODE gensere!:)


Ellers har jeg i dag endelig kommet meg til legen etter og ha hatt så å si mageproblemer i 2 uker. Det tok sin tid å komme seg til legen med buss. Mens både Helene, Hilde og Trine tok turen til stranda, satt jeg bla og ventet på bussen i en time på feil busstopp!:P Men men, kom jo fram til slutt. Og etter å ha kommet inn til legen etter stengetid pga jeg er innvandrer, og i tillegg få det gratis fordi jeg kan kalle meg misjonær var jeg ganske fornøyd!:)
Så nå gleder jeg meg til å gå inn i et nytt år med disse herlige jentene!
GODT NYTTÅR FOLKENS!!

2 kommentarer:

Jorun sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Jorun sa...

Så bra Jorunn! Gøy å følge med på sida di! Syns virkelig du er flink til å oppdatere!!! <3 ;)