fredag 14. november 2008

Oppdatering..


Hmm, hva har skjedd siden sist...
Jo, jeg har selvfølgelig klart å la mobilen min gå tom for strøm. Noe som er litt vel kjipt når av/på knappen ikke funker. Så man kan jo egentlig si at Jorunn har ingen mobil lengre. Noe som hun syns er litt vell irriterans! Men nok om det!


På lørdag som var fikk vi besøkt ei av de fine strendene her i Senegal, å det var deilig!!!
Det ble endelig bading på oss! Utrolig digg å hive seg i bølgene etter noen slag vollyball!!
Å her pleier de visst å gå hver lørdags ettermiddag...
Gjett om jeg ser fram til lørdagene fremover!!:)

Ellers er vi fortsatt 4 nordmenn som sover på et rom i Senegal, å det går foreløpig greit!:)
Strømmen går ofte, noe som jeg begynner å bli litt vant til! Men som er sykt irriterans når du er midt inni en mail du hadde veldig lyst til å sende... Strømmen kommer nok tilbake i 10 tida i kveld mest sannsynlig.! Så får prøve å trøste oss me det! Hvis ikke blir det nok en klam klam natt uten vifte, noe som ikke er særlig deilig!!!

Jeg kan vel også si æ snart begynner å bli vant til spisetidene her. Måtte skrive snart, for er litt vel anderledes her!! Til frokost er det litt loff å få i magen før det bærer til jobb som tar sånn ca en halvtime å gå. Neste måltid er når vi kommer hjem, ca i halv 2 tia. Dette er da lunch, men jeg vil nok heller kalle det middag!! For det er største måltidet vi får i løpet av dagen, det er svææært, og da skal man virkelig spise seg mett! Det er nemlig bare ett måltid igjen før natta skjønner du, og det er det som er «middag» (som de kaller det). Noe litt vel lettere mat enn lunchen vi hadde tidligere på dagen... Jaja, 3 måltider om dagen.. det er vel noe man vender seg til det også:)

Dette er da vårt flotte fotballlag fra dagsenteret! De spilte kamp på lørdag som var, og de vant:)
Utrolig gøy å se heiagjengen på sia juble med sang og dans. Og ikke nok med det, de brukte også bøtter og flasker som instrument!! Herlig!:)

Annet, er at jeg tror jeg snart blir helbreda fra syke meg:):)
Jeg har vært syk i ett par dager med litt feber, noe som jeg heldigvis er kvitt nå!:)
I tillegg til det, er ikke tørrtryne fult så tørt som det pleier lenger..
De såre beina jeg har hatt siden jeg kom, gror forhåpentligvis snart på sin rette plass, til tross for de fluene som ikke lar sårene gro i fred.!:P Å stien på øyet ser ut til å forsvinne..:)
Ja, har det ikke hvert det ene, så har det hvert det andre! Men nå ser syke meg ut til å snart bli helt frisk:) Halleluja!!

Det ser også ut til at vi får besøk av Trine grynet i romjula:)

Noe som jeg ser fram til!!;):)

2 kommentarer:

Triine pine sa...

Selvfølgelig ser du fram til det.. Det gjør jammen meg jeg også!!

Trine Tufteland sa...

:) det æ så gøy med oppdateringer... du æ flink!